Alternativní poptávka - právo na druhý názor

Důvěra pacienta k lékaři je zásadní. Je v zájmu pacientů i lékařů, aby pacient absolvoval konzultace u více lékařů. Pokud si určitého lékaře vybere pacient, který byl na konzultaci i u jiného lékaře, jeho výsledné rozhodnutí bude uváženější a jistější. Výběr atestovaného, plně kvalifikovaného lékaře je základním, ne však jediným a dostatečným předpokladem úspěšného zákroku.


Druhý názor

Pacienti mají právo na druhý názor. Jak potvrzuje studie Mayo Clinic >> , 88 % pacientů získá díky druhému názoru jinou nebo přesnější diagnózu.

Medicína není exaktní věda, žádný lékař není odborníkem na všechny zákroky a nikdo nenabízí celé spektrum zákroků plastické chirurgie a estetické dermatologie.

Alternativní poptávky

Nově mohou pacienti poptat i lékaře, kteří nejsou premium. U těchto poptávek pacientům umožňujeme zaslat poptávku dalším čtyřem premium lékařům, jenž jsou místně a odborně relevantní. V čem je to pro vás výhodné?

  1. Pacienti poptávají běžně 2-3 lékaře. Zajít na 2-3 konzultace před zákrokem doporučuje i ISAPS.
  2. Možnost poptat neplacené lékaře zvedne počet poptávek, které dostanete a můžete proměnit v pacienty. U poptávek premium lékařů tuto službu nenabízíme. Vaše poptávky jdou pouze vám, neosloví-li pacient z vlastní iniciativy dalšího lékaře sám.
  3. Více než 30 % poptávek zůstává nezodpovězených.
  4. Oslovení více lékařů dává pacientovi vyšší šanci na odpověď specialisty a zvyšuje kvalitu odpovědí.
Fotolia 127814705 Subscription Monthly M

Co se rozumí samo sebou

Pacienti si v případě estetické medicíny kupují de facto luxusní zboží. Tomu by měly odpovídat i všechny související služby.

Základem je odpovídat na poptávky pacientů co nejrychleji. Ideálně obratem, nebo alespoň ten samý den, ale ideálně do pár hodin. Čím dříve odpovíte, tím spíše se s pacientem domluvíte na konzultaci. Díky novým technologiím jsme již všichni zvyklí na možnost okamžité komunikace, očekáváme rychlou reakci a nemáme trpělivost čekat. Pokud neodpovíte dostatečně rychle vy, pacient se obrátí pro odpověď jinam.

Estheticon informuje všechny pacienty o doporučení odborných lékařských společností ohledně zodpovědného a uváženého rozhodnutí o výběru operatéra a podstoupení zákroku.

Alternativní a unikátní poptávky

V seznamu poptávek uvidíte unikátní a alternativní poptávky. Běžné poptávky jsou unikátní a jsou odesílány uživatelem pouze vám. Alternativní poptávky jsou poptávky, které návštěvník poslal vícero lékařům. 

Aktualizováno: 5.10.2017