Druhý názor
Pacienti mají právo na druhý názor. Jak potvrzuje studie Mayo Clinic >> , 88 % pacientů získá díky druhému názoru jinou nebo přesnější diagnózu.
Medicína není exaktní věda, žádný lékař není odborníkem na všechny zákroky a nikdo nenabízí celé spektrum zákroků plastické chirurgie a estetické dermatologie.
Alternativní poptávky
Nově mohou pacienti poptat i lékaře, kteří nejsou premium. U těchto poptávek pacientům umožňujeme zaslat poptávku dalším čtyřem premium lékařům, jenž jsou místně a odborně relevantní. V čem je to pro vás výhodné?
- Pacienti poptávají běžně 2-3 lékaře. Zajít na 2-3 konzultace před zákrokem doporučuje i ISAPS.
- Možnost poptat neplacené lékaře zvedne počet poptávek, které dostanete a můžete proměnit v pacienty. U poptávek premium lékařů tuto službu nenabízíme. Vaše poptávky jdou pouze vám, neosloví-li pacient z vlastní iniciativy dalšího lékaře sám.
- Více než 30 % poptávek zůstává nezodpovězených.
- Oslovení více lékařů dává pacientovi vyšší šanci na odpověď specialisty a zvyšuje kvalitu odpovědí.
Co se rozumí samo sebou
Pacienti si v případě estetické medicíny kupují de facto luxusní zboží. Tomu by měly odpovídat i všechny související služby.
Základem je odpovídat na poptávky pacientů co nejrychleji. Ideálně obratem, nebo alespoň ten samý den, ale ideálně do pár hodin. Čím dříve odpovíte, tím spíše se s pacientem domluvíte na konzultaci. Díky novým technologiím jsme již všichni zvyklí na možnost okamžité komunikace, očekáváme rychlou reakci a nemáme trpělivost čekat. Pokud neodpovíte dostatečně rychle vy, pacient se obrátí pro odpověď jinam.
Estheticon informuje všechny pacienty o doporučení odborných lékařských společností ohledně zodpovědného a uváženého rozhodnutí o výběru operatéra a podstoupení zákroku.
Alternativní a unikátní poptávky
V seznamu poptávek uvidíte unikátní a alternativní poptávky. Běžné poptávky jsou unikátní a jsou odesílány uživatelem pouze vám. Alternativní poptávky jsou poptávky, které návštěvník poslal vícero lékařům.
Aktualizováno: 5.10.2017