GEO vizitky jsou velmi žádaným doplněním vaší Premium prezentace. Kromě toho, že se zobrazují ve výše zmíněném boxu "Odborníci v okolí", garantují, že se vaše jméno bude zobrazovat přednostně na seznamech lékařů pod daným zákrokem. Stačí tak vybrat vámi preferovaný zákrok nebo skupinu zákroků a region, ze kterého chcete získávat pacienty. Rady a informace obsažené na stránkách estheticon.cz přiblíží potencionálního pacienta k rozhodnutí o zákroku, ale možnost okamžitého kontaktu s pracovištěm v jeho nejbližším okolí jej přivede přímo do vaší ordinace.
Výhody pro lékaře
- získávání lokálních pacientů pro vybrané zákroky
- budování reputace ve vybraném regionu
- budování expertní pozice pro konkrétní zákroky
- přednostní umístění na seznamech lékařů pod daným zákrokem
- rychlé informování pacientů o blížících se promo akcích
Výhody pro pacienta
- rychlá a snadná možnost kontaktovat pracoviště v okolí
- usnadnění výběru odborníka pro daný zákrok
- informovanost o aktuálních akcích
Kde se GEO vizitky zobrazují?
GEO vizitky se zobrazují v boxu "Odborníci v okolí" na exponovaném místě, v pravém horním rohu na stránkách:
- popisu zákroku
- ceníků
- diskuzí
- fotek Před/Po
- videí
- hodnocení
- článků
V mobilní verzi se zobrazují na všech výše zmíněných stránkách pod hlavním obsahem.
Pod daným zákrokem může být maximalně 10 GEO vizitek. Pořadí GEO vizitek v boxu Odborníci v okolí se mění po každém načtení stránky.
GEO vizitky zároveň garantují prioritní umístění na seznamech lékařů pod daným zákrokem. I zde platí pravidlo, že pořadí lékařů s GEO vizitkami se mění po každém načtení stránky, ale přesto vždy budete mít jistotu, že se Vaše jméno zobrazí vždy na první stránce výsledků pro daný výkon a region, v první "desítce".
Jak GEO vizitka vypadá?
Dominantou GEO vizitky je výřez z profilové fotografie lékaře nebo logo kliniky. Pro GEO vizitku si můžete vybrat fotografii odlišnou od té, kterou máte na prezentaci.
Důležitou součástí je titulek - nadpis. Ideálně, když obsáhne vaše jméno nebo název kliniky, ale můžete ho doplnit o klíčovou frázi - název zákroku nebo indikace. Titulek je zároveň aktivním odkazem, který po kliknutí otevře vaši plnou prezentaci.
GEO vizitka umožňuje přidat promo text v délce do 70 znaků. Sdělení by mělo být stručné, jasné a vysvětlovat co nabízíte - promoakce, akční nabídky, bonusy, slevy, balíčky, nové postupy, autorské metody léčby, zkušeností. Promo text můžete průběžně editovat a měnit po celou dobu platnosti GEO vizitek. Nebo místo něj umístit fotografii Před/Po zákroku vašeho pacienta.
Také na GEO vizitce zobrazujeme průměrné hodnocení pacientů v podobě hvězdiček.
Nechybí ani tlačítko: "Kontaktovat", které zájemci ihned zobrazí kontaktní formulář.
V mobilní verzi má uživatel možnost kliknout i na další tlačítko: "Zavolej", které mu umožní se okamžitě telefonicky spojit s ordinací lékaře či recepcí kliniky.
Jak si můžu GEO vizitku objednat?
GEO vizitky si můžete objednat:
- osobně v administraci vaší prezentace v sekci GEO vizitky, která funguje na principu internetového obchodu. Tady si zvolíte libovolnou kombinaci zákrok-region a období, pro které chcete mít zprovozněné vizitky. Cena jednotlivých GEO vizitek se vám zobrazí přímo u názvu každého zákroku a celková cena po shrnutí objednávky.
- e-mailem u svého KAMa.
Kolik stoji GEO vizitky?
Cena se odvíjí od počtu shlédnutí stránek daného zákroku ve vybraném regionu. Cena GEO vizitek pro zvětšovaní prsou v Praze, kde je návštěvnost nejvyšší, bude tak odlišná od ceny obdobných GEO vizitek třeba v Karlovarském kraji. Ceny se v průběhu roku mohou měnit v závislosti na počtu návštěv. Ceníky pro jednotlivé zákroky a regiony najdete v administraci v sekci "GEO vizitky".
Možnosti platby
Při osobní objednávce je potřeba GEO vizitky zaplatit kartou prostřednictvím naší platební brány, nejpozději však do půl hodiny po odeslání objednávky. Pokud vám tato forma platby nevyhovuje, informujte o své objednávce svého KAMa, který vám pošle standardní fakturu.
Pokud objednáváte vizitky prostřednictvím svého KAMa, obdržíte od něj link k on-line platbě nebo fakturu.
Kdo upravuje vzhled GEO vizitek?
- Vzhled GEO vizitek si můžete upravit samostatně v administraci svého profilu v sekci "GEO vizitky" po zaplacení objednávky nebo zprovoznění GEO vizitek vaším KAMem. Pro editaci musíte otevřít záložku "Aktivní objednávky" a u každého zákroku kliknout na frázi: "Forma prezentace". Tady můžete upravit titulek a promo text nebo vybrat fotky Před/Po, které si přejete na vizitce zobrazovat.
- Avatar, tj. fotka nebo logo se upravuje v "Nastaveních", konkrétně v "Nastavení profilu".
- Svoje požadavky ohledně podoby GEO vizitek můžete také odeslat svému KAMovi, který vám s jejich nastavením rád pomůže.
Kontaktujte nás
Aktualizováno: 24.7.2017