Cysta nebo těhotenství?

Cysta nebo těhotenství?

Lenka  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
Dobrý den, chtěla bych poradit. Brala jsem antikoncepci, která mi dělala problémy, špinění, menzes během braní antikoncepce. Minulý měsíc jsem 14 dní špinila, v pátek jsem dobrala poslední pilulku, v pondělí jsem měla dostat menzes a nic. Ve čtvrtek jsem měla pohlavní styk s manželem (týden bez prášků) a v neděli jsem dostala bolesti v podbřišku. Ve středu jsem byla u lékaře, který na ultrazvuku zjistil nějakou tekutinu v děloze a taky cystu na pravém vaječníku. Ale mě na pravé straně vůbec nebolí. Bolest přichází pouze pokud sedím, delší chůze. Když ležím, tak to nebolí. Původně jsem si myslela, že jsem těhotná, u prvního dítěte jsem dostala bolesti v podbřišku již po týdnu početí. Lékař mi řekl, že počkáme do dalšího měsíce, jestli se dostaví menzes a že mě to může bolet i celý měsíc. Chci se zeptat, je možné, že jsem opravdu těhotná, i když lékař řekl, že podle ultrazvuku nejsem? Nutno dodat, že ultrazvuk byl dělán 6 dní po údajném početí. Za jak dlouho jde těhotenství poznat na ultrazvuku?? Těhotenský test je i po 10 dnech negativní. Děkuji moc za odpověď. Lenka
MUDr. Ilič Zdravko  |  Basic member  |  Praha
  • 357 odpovědí
  • 3 Likes
Dobrý den,

na UZ lze diagnostikovat graviditu nejdřív za 5 týdnů od poslední menstruace
pokud je to 28 denní MC..když tak si opakujte gravid test z ranní moči.

S pozdravem,

MUDr Ilič
Káča  |  návštěvník  |  Karlovarský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, potřebovala bych se zeptat...Nedávno jsem byla na preventivce a objevily mi cystu na vaječníku, za dva měs. jsem se měla objednat na kontrolu,jenže jsem si udělala po14ti dnech těh.test, který vyšel pozitivní, a teď nevím, jestli nebude rizikové miminko si ponechat.Nebo jestli nemohla test zkreslit ta cysta???????Moc děkuji za odpověď

MUDr. Ilič Zdravko  |  Basic member  |  Praha
  • 357 odpovědí
  • 3 Likes
Dobrý den,