Zánět v rameni u sportovce

Zánět v rameni u sportovce

martin7  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 6 odpovědí
Dobrý den,
Hraji závodně házenou, a v průběhu tréninku v posilovně při cvičení na bench press, jsem si podvrtnul levé rameno.( jsem levák) ze začátku jsem si myslel, že to nic moc není tak jsem přes bolest cvičil cca další měsíc než jsem šel k lékaři. Tam mi řekli: 3 týdny klid a fastum gel, což sem udělal ale beze změny, dále jsem takto šel asi ještě 2x na prohlídku, kde byl vždy jiný lékař. Měl jsem rentgen, i sono + rehabilitace. Zjistili mi že tam mám zánět v ramenním skloubení. Ke konci sem byl poslaný k jednomu panu primáři, který mi nasadil léky proti zánětu. Už je budu mít dobrané a bude mě čekat nějaká injekce přímo do ramene, protože to stále cítím ( při zatnutí ramene, v běžném stavu bolest necítím, můžu upažit i vzpažit) bolest cítím např. při kliku + je tam cítit lehké prokřupnutí a nestabilita, jak je rameno oslabené. Zajímá mě jestli máte stímto zraněním pravděpodobně hlavně u sportovců zkušenost, protože se mi tohle "blbé" zranění táhne dobré 3-4 měsíce a chtěl bych vědet jestli mi ta bolest někdy konečně ustoupí a budu moci dále hrát házenou a posilovat. Děkuji moc za odpověď

MUDr. Ladislav Fildán  |  Basic member  |  Anesteziologie a resuscitace  |  Brno
  • 41 odpovědí
Dobrý den, do léčebného programu lze zařadit akupunkturu s aplikací speciálních přípravků posilujících šlachy a úpony. Informace o metodách a případně kontakt na objednání naleznete na mých stránkách XXXXXXXXXXXXX. MUDr. L. Fildán, Brno
Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 10 Likes
Zdravím,
pane kolego - můžete mi, prosím, uvést některé speciální přípravky, které mají objektivní vliv, jak uvádíte, na "posílení šlach a úponů" - v praxi jsem se s nimi zatím dosud nesetkal.
prim. Moster, Revmacentrum
MUDr. Tomáš Vilhelm  |  Basic member  |  Neurologie  |  Šumperk
  • 248 odpovědí
  • 59 Likes
Dobrý den,