Nemožnost reklamovat vypadlou zubní výplň

Registrovaný uživatel

Jsem velmi nespokojena s přístupem péče o dětské zuby ve Strašnicích, který se samozřejmě mění stejně rychle jako místní doktorky.
Při preventivní prohlídce dětí je snaha vše uspíšit a nutnost domlouvat další termín. Když kvůli tomu dojíždíte z jiného města, jakože "za lepšími placenými službami ", je to poněkud nekomfortní, ale budiž.
Reklamovat vypadlou plombu nelze, protože zákrok prováděla doktorka, která už tam nepracuje a tudíž se musí platit znovu (720Kč). Stále si říkáte, že to stojí za to.
Když je následně dítě objednáno na dva zákroky, ještě se ujišťujete, že je možné je provést během jedné návštěvy a pak je následně jeden z nich odmítnut s tím, že nebyl domluvený, přestože bylo jeho požadování při domlouvání termínu zdůrazněno, už je to trochu k naštvání. Snaha napravit vlastní chybu nulová, jediné řešení je nový termín - tj . opět velká časová a finanční ztráta!
Přestože doktorka na provedení tohoto krátkého zákroku nemá kvůli vytíženosti absolutně čas, během více než čtvrthodinového dohadování na recepci je zavřená sama v ordinaci bez pacientů.
Chodíme do ordinace s dětmi léta, zažili jsme zde lepší i horší chvilky, ale takovou bezmoc, nevstřícnost a neochotu už dlouho ne.

Recenze lékaře

Doktor ve Vašem okolí