Zánět po vytrhnutí zubu u dítěte na pohotovosti
Zánět po vytrhnutí zubu u dítěte na pohotovosti
Dobrý den,
bohužel máme se synem velmi špatnou zkušenost s pohotovostní klinikou v Ostravě Vítkovicích, kde zrovna o víkendu ordinoval pan doktor z kliniky Ajna. Syna nechali pro nás z nepochopitelných důvodů asi 40 minut čekat v čekárně v bolestech a natékající tváří, a to jsme byli první na řadě. Z kliniky jsem měla velmi dobrý dojem na základě profesionálně vytvořených web stránek (proto jsem si ji vybrala), bohužel však jen do chvíle než jme vstoupili do ordinace. Nesetkali jsme se vůbec s profesionálním a lidským přístupem, který tato klinika propaguje na svých stránkách. Pan doktor neměl v dnešní Covidové době ani roušku ani respirátor a bohužel během vyšetření a zákroku malého dítěte nepoužil ani rukavice a sahal mu holýma rukama do úst. Následně provedl injekčně umrtvení a extrakci zubu, bez jakéhokoliv komentáře a uklidnění dítěte. Sestra jen stála, ani syna neutěšila, nepodržela hlavu, působila bohužel otráveně, v čekárně po nás čekala spousta dalších pacientů. Pan doktor ani nepředepsal antibiotika, syn následně po zákroku měl oteklou půlku tváře dalších 5 dnů, jeho stav po vytržení mléčného zubu se nelepšil a musel být na nurofenu. V týdnu jsme museli jet k našemu panu zubaři, ten bohužel musel naříznout dásně a vyčistit absces, který se po zákroku vytvořil.
Na tuto pohotovostní kliniku již nikdy příště nezavítám, zkušenost pro nás velmi tristní, naštěstí syn byl statečný. Přístup pana doktora i sestry mne velmi zklamal, za sebe určitě nemohu doporučit. O profesionálním přístupu ani lidskosti nemůže být řeč.