Tohle už jsme slyšeli: „Proč bych měl zveřejňovat ceny za výkony? Co když řeči o cenách a číslech potenciální klienty odradí?" Povíme vám několik věcí, které jsme zjistili a myslíme si, že byste je při vytváření sekce ceníků na svém profilu měli zvážit.
Lékaře, kteří zveřejní odhady cen, kontaktují pacienti třikrát častěji než lékaře, kteří je nezveřejní.
Zásadní je, abyste pro své zákroky uváděli alespoň nějakou cenu – z toho prostého důvodu, že mnoho pacientů vyhledává procedury podle ceny. Vědí, kolik chtějí zaplatit za estetický zákrok, který by rádi podstoupili, a potřebují vědět, jestli vaše služby odpovídají jejich rozpočtu. Tito pacienti uvidí výsledky vyhledávání podle zadaných parametrů, tedy lékaře, kteří v nějaké formě uvádí ceny za své procedury. Pokud u zákroků neuvedete alespoň základní průměrné ceny, velké množství našich návštěvníků vaši stránku neuvidí.
Uvést základní náklady je ale teprve začátek. Zjistili jsme, že:
Lékaře, kteří zveřejňují reálné ceny, berou pacienti spíše vážně než ty, kteří uvádějí ceny nereálné.
Ačkoli uvedením průměrných základních nákladů za zákroky takovýmto pacientům spíše nastavíte nohu mezi dveře, zkušenosti nám ukázaly, že když dojde na ceníky, klíčové jsou transparentní informace: pacienti oceňují čestný přístup. Pacienti navíc často vyžadují více než jen základní zákrok – a jak sami dobře víte, každý pacient je jedinečný. Služby, které každý z nich vyžaduje, se tedy mohou v rámci parametrů daného zákroku výrazně lišit. Proto vám skutečně doporučujeme, abyste u každé nezbytné části zákroku uvedli krátký popis a cenu – na svém profilu tak vytvoříte podrobnou sekci Ceník. Domníváme se, že ideální sekce Ceník by měla zahrnovat následující informace:
- vyšší ceny jsou dány použitím speciální anestézie;
- vyšší cenu si vyžaduje přítomnost anesteziologa;
- vaše poplatky a náklady na konzultace;
- náklady na protetika, pokud se použijí;
- náklady spojené s hospitalizací po operaci, pokud se vyžaduje.
Pokud na svém profilu budete mít takto podrobnou sekci Ceník, zaručí vám to, že vás bude moci najít maximum vážných potenciálních zájemců. Čím rychlejší a pohodlnější přístup na váš profil budou mít, tím rychleji vás budou schopni kontaktovat. A nemusíme vám ani říkat, že rychlý kontakt s pacienty je nejrychlejší cestou k růstu vašeho podnikání.
Kontaktujte nás
Aktualizováno: 5.10.2017