Implantát - délka zákroku a cena?

Implantát - délka zákroku a cena?

Susannka  |  návštěvník  |  Kraj Vysočina
  • 2 odpovědí
Dobrý den!

Tak před týdnem mě začal zlobit zub - jednička vpravo nahoře, který jsem si urazila 16 let zpátky. Na zbytku toho zubu mám teď korunku, či jak se tomu odborně říká a ze zubu byl vyndaný nerv. Problém je, že teď mě začal zub "bolet", je citlivý, když se napiju teplého nebo najím, tak v něm jakoby pulsuje a bolí. Na studené ovšem nereaguje. Jelikož už jsem u zubařky byla a dělaly jsme i rentgen a testovaly vše možné a na nic se nepřišlo, tak začínám mít obavu, aby nechtěl ven. Jediné, co se jí nepozdávalo bylo to, že úplný kořen zubu jakoby nebyl na rentgenu tak jasný. Jsem v podstatě smířená s cenou za implantát, pokud zub bude muset jít ven, tak se nebude dát nic dělat a klidně do toho půjdu, ovšem trápí mě jedna věc - studuji ve Finsku a takovýto zákrok by mi značně zkomplikoval život. Jelikož se jedná právě o jedničku nahoře, tak by mi to zasáhlo i do pracovního života - přivydělávám si jako číšnice. Rozhodně bych musela podstoupit zákrok v ČR, což by znamenalo být jistou dobu na neplaceném volnu a tímpádem bez příjmu. Zajímalo by mě tedy, jak dlouho tedy zhruba kompletní zákrok trvá - od vytržení zubu, po nasazení implantátu. Na různých stránkách se informace hrozně liší a já potřebuju vědět, jak by to bylo časově náročné, ať se podle toho mohu zařídit. Resp. jestli chodí člověk s dírou v puse, nebo je mu tam na dobu, než dostane implantát vložena nějaká náhrada. Moc děkuji za jakoukoliv odpověď!
S pozdravem,

Z. Hortová
Studio 32 - soukromá zubní klinika  |  Basic member  |  Praha
  • 10 odpovědí
Dobrý den,