Operace menisku - pooperační komplikace

Operace menisku - pooperační komplikace

Meca  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
Dobrý den,
na základě výsledků magnetické rezonance jsem po dohodě s lékařem absolvoval dne 10.2.2012 plánovanou operaci vnitřního menisku. Bohužel následující den po operaci se objevil v koleni krevní výron, který se opakoval. Proto se dne 17.2.2012 přistoupilo k reoperaci i vzhledem ke vzniku krevních sraženin. Krvácení opět pokračovalo, proto dne 27.2.2012 nutná další reoperace, tentokrát endoskopicky nad kolenem. Vzhledem k vysokým ztrátám krve nutná transfuze. Nyní je koleno oteklé a trvdé (pravděpodobně zbytky sraženin), nicméně zahájena rehabilitace. Bohužel se v místě stehu (kde byl drén)vytvořil krevní výpotek, který ve snaze o ohnutí kolene (nyní pouze ohebnost 40°) vždy přes jizvu praskne a dojde ke krvácení. Proto jsem požádal o vyšetření na hematologicko-onkologické klinice, a očekávám výsledky. Přiznám se, že nevím jak postupovat dál - pokračovat ve cvičení? zahájit léčbu opakovaného krvácení a jak? Chápu, že bez nastudování propouštěcí zprávy a vizuelní kontroly kolene bude těžké hledat odpověď, ale přesto za jakoukoliv naději předem děkuji.
Martin Malínek
limetka  |  návštěvník  |  Jihočeský kraj
  • 9 odpovědí
Dobrý den, v podstatě jsem měla stejný problém. 2 ASK po sobě kvůli hermatrosu. Vděčím za to lékařům, protože se mi před operací nenamáhali udělat vyšetření na srážlivost krve - quick. Že mám krev moc řídkou zjistili až těsně před 2.operací. Také jsem absolvovala vyšetření na hematologii, ale tam už byl quick v normě. Jsem skoro rok po operacích a stále jsem na neschopence, protože mám velké problémy. Po 2. ASK mi koleno zatuhlo a rozcvičovala jsem ho více než půl roku, dodneška nemám plný pohyb a o bolesti ani nemluvím. Jak jste na tom nyní?

Související recenze a zkušenosti

katem 13.7.2023
Spokojený/á