Milá Elleno, nejsem lékař, ale má rada - jak svůj stav popisujete - je rozhodně u Vás s operací v 1.st. artrozy NESPĚCHAT! Osobně si myslím, že se ani v tomto stadiu ještě k totálnímu řešení ze strany lékařů nepřistupuje. Já jsem téměř 7 měsíců po TEP kyčle a cítím se jako novuzrozená. JENŽE je mi 70. let a dotrpěla jsem až ke 4.stupni a to už jsou tak kruté bolesti, že nejste schopna opravdu NIČEHO. Rozhodně bych řešila TEP od 3.st. a nečekala bych už ani minutu -pokud by k tomu nebyly ze strany odborníka jiné důvody - a operaci Vám doporučil dříve!.
Já měla, bohužel, vedlejší zdravotní komplikace s velmi vysokým CRP a byla jsem neoperovatelná a musela nejdříve vyléčit svou "bokovku" a potom jsem šla hned na stůl.
Bojí se každý - je to přirozené - ale hlavně kroku do neznáma - !!!! Nejhorší je, že je člověk schopen více naslouchat nějakým hororovým příběhům v čekárnách, než rady odborníků na svou konkrétní situaci. Každý jsme originál, který se musí řešit individuálně!!!
Mně osobně on-line rady - již zkušených- v předoperačním období VELMI POMOHLY - ALE soustředila jsem se hlavně na rady, jaké pomůcky, oblečení, atd.,mít připravené jak do nemocnice tak potom na dobu rekonvalescence. Čeho se zejména vyvarovat, jak s pooperační péčí,atd.,atd. TO považuji za nejpodstatnější a vše ostatní nechat na operatérovi a HLAVNĚ POTÉ na fyzioterapeutech!!! a vlastní ukázněnosti a vůůůli!